مائدهمائده، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دختر نازم مائده

حرفهایی برای تو...

1392/10/28 0:12
نویسنده : مامان مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری

همین که شادی باشد

آن هم در حوالی "تو"

هر چقدر هم که پاییز باشد

بهاری ترین هوا سهم من است...

 totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

 خوشبختی من، رنگین کمان لبخند توست!

که با هر ترنم باران شکل میگیرد

"فقط خوشحال باش"

من اشک آسمان را در می آورم!

 totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

خدایا!

همه از تو میخواهند "بدهی" من میخواهم "بگیری"

دلتنگی و غصه ی عزیزم را

totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif  

هیچ به فردا نیندیش...

فردا اندیشه ای برای خود دارد.

رنج هر روز برای آن روز کافیست

totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif  

با تمام وجود اعتماد کنیم که

خداوند آنجا که راه نیست راه میگشاید

و هرگز دیر نمیکند،

فقط کافیست که باور کنیم که او

میبیند، میداند و میتواند.

totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

میشه گفت ...

زندگی مثل یه پل قدیمیه

به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه!

به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره.

 totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

کسی باش

که یک عمر با تو بودن لحظه ای باشد

و یک لحظه بی تو بودن یک عمر

 totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست...

اگر برف بیاید هست

اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من!

اگر تو باشی هستم، اگر نباشی نیستم...

 totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

یکی به خدا گفت مگه سرنوشتم و از قبل ننوشتی، دیگه چرا آرزو کنم؟

خدا گفت شاید نوشته باشم "هرچه آرزو کند"

totalgifs.com barrinhas gif gif 04.gif

 هیچ چیز و هیچ کس

نمی تواند تو را نگران کند

اگر او را که مراقب توست

باور کنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پانی تم
29 دی 92 21:17
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم